субота, 20 жовтня 2012 р.

Український транспорт: усi "+" та "-", усi "За" чи "Проти"

Транспорт в Україні, зокрема у Львові, не є дуже таким і поганим, проте з кожним днем скарги пасажирів набувають великих обертів. 


Маршрутнi таксi, трамваї автобуси - це найкращий спосiб пересування по твоїй потребi, в зручний тобi час. Буває так, що тобi потрiбно доїхати на роботу, навчання, або по своїх справах, але у тебе не виходить приїхати вчасно, бо у водiя того чи iншого транспорту, на шляху перешкоди. Борони Боже опинитись у транспортi в годину-пiк...Затори на дорогах, якi тривають годинами, бажають залишати кращого.Я не фанат маршруток, тобто менi в них комфортно тодi, коли не має великого скупчення людей, але в даний час менi просто необхiдно користуватись цим транспортом кожного дня.За зовсiм невелику суму ти можеш проїхати вiд кiнцевої  до кiнцевої,  або ж потрапити у ту чи iншу мiсцевiсть.

  Почнемо з плюсiв громадського транспорту:
  • ефективний спосiб пересування;
  • доступна цiна;
  • швидкiсть перевезення (але не завжди, згадайте годину-пiк!)
Можливо у когось є ще щось додати, бо на цьому список плюсiв для мене завершився.

 Щодо мiнусiв, якi я помiчала, катаючись близько 3-4 разiв щоденно у транспортi, то їх дуже багато.

                                                                Отже, мiнуси:
  
  •   транспорт, який постiйно запiзнюється i ви запiзнюєтесь разом з ним;
  • який може зламатись посеред дороги i ви будете змушенi вийти i добиратись, як собi хочете;
  • порушення водiями правил дорожнього руху, частіше це не включенний поворот, проскакування на червоне свiтло, та не зупиняючись щоб пропустити пiшохода;
  • набитий людьми до не можливостi транспорт, який всеодно зупиняється, щоб набрати ще бiльше народу, щоб бiльше заробити;
                                               
                                                       До-речi про грошi...

  •  водiй транспорту, який боїться, що йому не оплатять проїзд,вiдкриває лише переднi дверi, коли там не можливо запхатись в той час, як ззаду мiсця хоч вiдбавляй (i як говорила моя подруга "та там гуляти можна")
  • те, що пасажири не поступаються, щоб ти змiг вийти на потрiбнiй зупинцi..так щей обурюються, що ти трохи їх штовхнув;
  • навiть тодi коли ти маєш змогу вийти, водiй не зупиняє. Банальна вiдмазка "Я не почув" або "Потрiбно натискати кнопку" (велика кiлькiсть пасажирiв скаржиться саме на це.
  • те, що на далекi маршрути, практично кiнець мiста, потрібно чекати на багато довше нiж 10-15 хвилин, виявляється видiленно 2 маршрутки з далекою вiдстанню на кожний номер, так вони ще й забитi, а на близькi вiдстаннi  їх 5-7, якi iнколи просто пустi.
  I це далеко не весь список мiнусiв. В середньому водiй транспорту за один маршрут порушує 7-10 правил, а уявiть скiльки вiн здiйснює цих маршрутiв за день.
Беручи до уваги те, що людям потрiбно не тiльки у центр, а й в окремi райони, то i транспорту має бути порiвну.

  
Одного разу, на зупинцi неподалiк Янiвського кладовища, я запитала у дiвчини ( студентки 3-го курсу, фаху перекар)про ситуацiю з транспортом:

 -Скажiть будь ласка, як довго ви уже чекаєте на маршрутку?
    Уже близько години, бо у попередню не помiстилась, бо це було не можливо, вона навiть не зупинилась.

 -А тут завжди так важко з транспортом, чи тiльки сьогоднi?
    Тут завжди так...практично щодня. Я завжди пiзно повертаюсь додому.

 -Як у вас вистачає терпiння ось стiльки чекати?
    Я не завжди так чекаю, спускаюсь вниз до церкви Анни i там сiдаю без проблем, але сьогоднi я не у зручному взуттi, тому не маю сили.I доводеться чекати.
    

Тому залишається зробити висновок, що нам доведеться терпiти це довго, якщо звичайно, водiї громадського транспорту не змiнять свого ставлення до роботи. 

Немає коментарів:

Дописати коментар