середа, 7 серпня 2013 р.

Літоооооо! Жахлииивеее літооооо! (Щоденник літа 2013)

Знаєте чому такий заголовок? Бо це мій крик душі. 
Ну, якщо чесно, воно не таке жахливе, але воно дуже нудне. Є кілька ситуацій, які роблять моє літо не остаточно поганим: я подивилась дуже багато фільмів/серіалів, прочитала безліч книг, зустрічала щастя з улюбленим ноутбуком на своєму коханому ліжечку, сплю до обіда, а то й до вечора, а потім жру всю ніч. Ще листування з подругою додавало настрою. Мімімі, це ж так круто отримувати листи!! (Хоча звідки ТОБІ знати. Ахах)




 Так от, чоловіче, розповідаю. 

Червень
1-го червня почалась сесія, і в цей прекрасний літній день я здавала екзамен. Взагалі екзамени зайняли у мене весь червень. І більше нічого не було.

Липень
Увесь "прекрасний" і "чарівний" липень у мене зайняла практика, ( і не важливо, що я там була лише 4 рази, даа) все одно, я не могла нормально відпочивати, бо завжди боялась що подзвонять з редакції і скажуть знову їхати на пресуху. Це ж цілий місяць на нервах, уявіть собі. До-речі, я так і досі не поїхала в редакцію завірити свої статті. Пфф. 

А ще, кожного дня мене мучить запитання: Чому під час ДПА в школі, ЗНО, творчого конкурсу в універі, Я ВІДРИВАЛАСЬ? (відповідь не знайду ніколи)

Серпень
Що станеться цього місяця я знаю наперед. Вангую трохи. Попереду моє День Народження і в цей день я буду пити за свої 18, і за паршиве літо, яке у мене тільки було. А потім, дорогі друзі, приготуйтесь. Взагалі, я сама винна, але я як останній лох буду відробляти фізкультуру. З 19 по 28 серпня. Fail. Кожного дня бігати по 1,5 години. Хоч позбудусь кілограм, які нажерла за все літо. Це мене навчить, що на фізкультуру, плювати з високої башні як це робила я - не треба. І в останній день я буду бігати купляти канцтовари, (What?) ага, зошит і ручку на весь рік.


Коротше, я розповіла про своє літо, і нічого не приховувала. Дааа, дуже позитивненька розповідь вийшла.  


Не сприймайте цю ахінею вище написану всерйоз. Насправді цим літом я відривалась у модних клубах Вегасу, влаштувала екскурсії замками різних чудових країн, викрикувала ненормативну лексику з Ейфелової вежі, також каталась на американських гірках і побувала в Діснейленді. Вообщем, втілила усі мрії за це літо. (у своїх снах) А ви продовжуйте сидіти за своїми комп'ютерами.

Немає коментарів:

Дописати коментар